ABC’S of Cyber-Shop oprettet & Marketing: overkommelige, Big League, billige!

Hvordan kan du oprette shop online? Hvordan om en der er top-notch, sÃ¥ledes at du kan konkurrere med de store fyre, men hurtig at sætte op, let at vedligeholde– og billige? Og hvordan kan du billigt markedsføre din shop nÃ¥r det er klar til at gÃ¥?

Spørgsmål som disse er ofte bragt til opmærksomhed fra OhioHelp.net, en Ohio-baseret kompagni specializing i at hjælpe virksomheder verden over med deres markedsføring, public relations og freelance skriftligt tjenester. Her er nogle top tips, de tilbyder, baseret på deres egen klient projekter.

TOP TIPS FRA OHIOHELP.NET

At etablere forretning og fokusere på disse kvaliteter; professionel, overkommelig, let at vedligeholde (dvs. du kan lave dine egne grundlæggende redigeringer med HTML-kode ved hjælp af Notesblok eller Frontpage, hvis du allerede har softwaren), tjek skabeloner. Mange web-hosting virksomheder tilbyder nu deres egen til brug når du tilmelder dig, som Yahoo! Butikker. Eller tjek billige pakker ofte tilgængelige som denne 365 pack.

For alt i * A * ovenfor, alle pÃ¥ ét sted med endnu flere godter, tjek medlemskab programmer som en fra Bryan Winters pÃ¥ – Bryan er super og tilbyder site hosting, skabeloner, produkter med videresalg rettigheder for backend salg, profitcentre, osv. – alle med fortsatte støtte og masser mere. Ingen hype.

Let markedsføre dit websted med billige visitkort. Gøre et visitkort til at matche dit websted – – i farve, tema, med selskab / titel, etc. og fuldstændig kontakt info. Hold det simpelt, ogsÃ¥. Intet behov for grafik, prangende markedsføring mottoer, der kunne blive forældet pÃ¥ det tidspunkt, du passerer dine kort ud, osv.

En overkommelig, top-kvalitet selskab er Vista: (3. række fra øverst, blå boks på højre)

MARKETING TIPS:

1. Vælg Omkostningsfrit Vista tilbuddet & ikke bekymre sig om deres aftryk på ryggen. Fortæl dine kunder, kundeemner, venner og alle andre, at de også kan få gratis visitkort på dette sted, spare udgifter og passerer langs besparelser til deres klienter, som vi gør. (Klienter kan lide at vide, at du ser dit budget!)

Du kan lege med forskellige tilbud og bestille et par forskellige typer af kortene Vista også. For eksempel, her er to typer anvendes med OhioHelp.net:

Én farve koordinerer med hjemmesiden og simpelthen hedder tjenester; Markedsføring, Freelance Public Relations, skriftligt tjenester. Langs kanten af visitkortet, er modtagere inviteret til en sektion pÃ¥ webstedet med Freebies. Du kan gøre dette, ogsÃ¥, ved at oprette en side, der tilbyder de besøgende en gratis rapport eller nyhedsbrev… noget som dine kunder kan høste fordele.

Andre kortet er faktisk en fill-in-the-blank mini marketing plan. Det er farverigt og fantastisk til tegnebøger, skriveborde, osv. til minde om forretningsfolk regelmæssigt henvise til deres planer. Du kan oprette dine egne specielle kort, også. Tilføje copywriting eller marketing tips, måske nogle stave/grammatik tips til e-mail, f.eks. Eller tilføje særlige tips, der fokuserer på de industrier, du arbejder med.

2. med mindst én stil i dit visitkort, bruge temaet “Keep it simple”. Periode. Brug ikke fancy ordsprog eller mottoer, der kunne være forældet pÃ¥ det tidspunkt, du distribuerer kortene. Og ingen he-man gimmicks eller slang sÃ¥ du har en lige chance med nonprofits, kvinde ejere, mandlige marketingfolk, osv.

3. lege med re lede folk til dit websted via forskellige webadresser eller domænenavne, billig nu gennem steder som GoDaddy.com. Og oprette særlige sider (cyber-døråbninger) for dem. For eksempel, Bemærk disse sider alle gå til en hovedside & kan spores, rapportering websted statistik til senere brug med fremtidige markedsføring / budgettering planer:

Have det sjovt & nyde! Være kreative og eksperimentere for at se, hvad der fungerer bedst for dig.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.