WEBconference ansøgninger om markedsføring

Problem

De centrale personer er forpligtet til at organisere brainstorming sessioner og fokusgrupper og undfange og validere koncepter. Pressekonferencer, undertiden varede flere uger, der også afholdes produktlanceringer. For en udbygning af disse bestræbelser, udsigterne skal identificeres omhyggeligt så kvalificeret. Ellers disse anstrengelser vil være forgæves, og holdet vil skulle begynde igen uden at være i stand til at udnytte deres udvekslinger og bruge dem flere gange.

Løsning

Marketinggruppen annoncerer på deres websted de online præsentationer (WEBinar), som besøgende skal registrere på forhånd. Brainstorminger blandt kolleger, fokusgrupper, pressekonferencer og produkt lancering er gjort lang afstand under webconferences. Derudover disse begivenheder helt registreres, både stemme og billeder, og derefter kopieret af forskellige midler og placeret på webstedet, det lokale netværk, og på CD eller DVD skal genbruges eller afspilles igen for nye perspektiver, medarbejdere og partnere.

Resultater

Den ekstra fordel af webinarer er at deltagerne er identificeret som kvalificeret på forhånd. Det er kun senere på, at de betragtes som udsigterne for salgsteamet – dette giver bedre “lukke” ydeevne fra holdet. Den tid til begivenheder er væsentligt reduceret. Svarprocent på udsigterne er hurtigere. De audiovisuelle arkiver integreret gennem årene repræsenterer uvurderlige sikkerhedsstillelse materiale, der kan støtte salget. Derudover har vi beføjelse til MMS til udførelsen af polymedia på forskellige slags understøtter, uanset tidspunktet.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.